Staňte se klíčovou oporou našeho týmu jako Back Office Manager! Praha

Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha

Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno před 3 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Koho hledáme?

• Nadšeného a komunikativního člověka s aktivním přístupem k práci, který má rád různorodost a výzvy. Pokud jste proaktivní, pečlivý/á a
samostatný/á, tato pozice je právě pro Vás!

Co byste měl/a splňovat?

• Minimálně SŠ vzdělání (ideálně ekonomického směru).
• Dobré organizační schopnosti a smysl pro detail.
• Znalost MS Office (nebo LibreOffice), orientace v účetní a daňové problematice výhodou.
• Základní znalost angličtiny – oceníte při mezinárodní spolupráci.
• Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič/ka).

Nabízíme

Proč pracovat právě s námi?

• Možnost pracovat na plný nebo částečný úvazek, případně formou brigády.
• Flexibilní pracovní doba a otevřenost k Vašim potřebám.
• Finanční ohodnocení odpovídající Vašim schopnostem a výkonu.
• Široká škála zaměstnaneckých benefitů a možnost dalšího profesního růstu.
• Pracovní místo s výbornou dostupností – Praha 9, Horní Počernice (1 stanice od metra Černý Most).
• Nástup možný ihned dle dohody.

Co můžete očekávat?

• Dlouhodobou spolupráci, podporu při zaškolení, příjemné pracovní prostředí a stabilitu zázemí zavedené firmy. Pokud hledáte nejen práci, ale i příležitost k profesnímu růstu, jsme tu právě pro Vás!

Náplň práce

• Zajišťování hladkého chodu kanceláře a podpora týmu napříč různými odděleními.
• Příprava a zpracování poptávek, nabídek, objednávek a další obchodní dokumentace.
• Podpora pro nové i stávající zákazníky prostřednictvím telefonu a e-mailu.
• Komunikace s dodavateli a institucemi.
• Agenda asistenta/ky jednatele – budete „pravou rukou“ vedení společnosti.
• Příprava kalkulací a obchodních nabídek.
• Organizace firemních akcí a dalších aktivit.


CRI ameba.eu, s.r.o.

Počernická 699/62, Malešice
Praha 10
Česká republika

Kontaktní osoba:
Ilona Goby   +420 606 374 861