Vedoucí účetní a daňové kanceláře Mladá Boleslav

Volná místa Mladá Boleslav Volná místa ekonomie/ekonomika Mladá Boleslav

Lokalita pracoviště: Mladá Boleslav, Středočeský
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Pro našeho klienta, partnera v oblasti účetnictví a poradenství, hledáme proaktivní osobnost se znalostí účetní a daňové agendy, která převezme odpovědnost za vedení menšího účetního týmu v účetní a daňové kanceláři, na pozici Vedoucí účetní a daňové kanceláře.

Náplň práce:
* Řízení týmu (cca 10 lidí), kontrola kvality práce podřízených, konzultace účetních a daňových případů z praxe (pomoc se zaúčtováním složitých/nestandardních situací)
* Účtování, zpracování DPH a všech souvisejících hlášení
* Příprava podkladů pro DPPO, inventarizace účtů
* Zpracování daňových přiznání k dani z příjmů fyzických i právnických osob
* Komunikace se stávajícími zákazníky a státními institucemi (účast při kontrolách)
* Obchodní činnost – fakturace, kontrola pohledávek, získávání nových klientů, cenové kalkulace, příprava smluv

Požadujeme:
* Vzdělání v oboru ekonomie, finance či účetnictví
* Praxi na obdobné pozici ideálně 4-5 let
* Profesionální znalost zákona o účetnictví a daňových zákonů ČR
* Dobrá znalost MS Office (především Word and Excel)
* Zájem o digitální technologie a jejich využití v účetnictví, zkušenosti s digitalizací výhodou
* Schopnost kritického a logického myšlení, analytických dovedností a zaměření na detail
* Výborné komunikační a organizační schopnosti, schopnost poradit si v krizových situacích
* Proaktivní přístup v hledání optimalizace stávajících procesů, strategické uvažování, systematičnost, samostatnost, odpovědnost a spolehlivost
* Ochota učit se novým věcem a posouvat sebe, kolegy a firmu o krok dále
* Znalost software POHODA výhodou
* Vzdálenost bydliště max. 50 km

Nabízíme:
* Zajímavé a perspektivní zaměstnání ve stabilní prosperující společnosti – dlouhodobou spolupráci
* Různorodou práci, která Vám umožní rozvinout se a plně realizovat.
* Spolupodílení se na růstu společnosti
* Pět týdnů dovolené
* Pružnou pracovní dobu (pevné jádro 9 – 15 hod.), po zapracování možnost občasné práce z domova
* Příspěvek na stravování ve formě paušálu 116 Kč na den
* Po roce zaměstnání příspěvek na penzijní spoření, příspěvek na rekreaci
* Vzdělávání a osobní rozvoj pomocí interních, externích i e-learningových kurzů, včetně kurzu angličtiny v rámci pracovní doby
* Práci na plný úvazek, zkrácený úvazek
* Odpovídající platové ohodnocení, služební notebook
* Místo výkonu práce: Mladá Boleslav

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Na Kozačce 1289/7
Praha 2 - Vinohrady
Česká republika

Kontaktní osoba:
personální konzultant