Office manažerka s němčinou Praha
Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha
Plat: 45000 - 50000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes
Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
* Praxi na obdobné pozici* Komunikativní znalost německého jazyka
* Velmi dobrou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
* Výborné komunikační a organizační dovednosti
* Zkušenost s nakládáním s citlivými informacemi a vysokou úroveň důvěryhodnosti
Nabízíme
* Flexibilní pracovní dobu* Stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr (HPP) ve firmě s dlouholetou tradicí
* Příspěvky na stravování a další firemní benefity (např. roční příspěvek v Cafeterii Benefit Plus)
* Možnost dalšího vzdělávání a osobního rozvoje
* Placené volno mezi Vánoci a Novým rokem
* Zaměstnanecké slevy na produkty společnosti a výhodné tarify pro rodinné příslušníky
* Podporující tým a příjemné pracovní prostředí v moderních kancelářích
Pokud máte zájem stát se součástí úspěšné společnosti, zašlete nám svůj životopis. Těšíme se na Vás!
Náplň práce
Jste organizační typ, který má přirozený talent pečovat o detaily a rádi se staráte o chod kanceláře? Těšilo by Vás být „duší“ firmy a realizovat se v podpoře vedení společnosti?Pro renomovanou společnost s více než 120 lety tradice, která má širokou síť poboček a skladů pro stavební a technická zařízení hledáme energickou a spolehlivou Office manažerku pro vedení společnosti.
Pracovní prostředí je dynamické, přátelské a zaměřené na týmovou spolupráci, kde má každý zaměstnanec možnost růstu a rozvoje. Stanete se součástí respektované firmy a podpoříte vedení ve zlepšování procesů a každodenního chodu společnosti.
* Podpora vedení společnosti v administrativních a organizačních záležitostech
* Péče o návštěvy a obchodní partnery
* Spolupráce s asistentkou na částečný úvazek
* Zpracování reportů a příprava prezentací pro obchodní partnery
* Organizace a správa kalendářů vedení společnosti
* Zajišťování interní a externí pošty
* Monitoring obsazenosti zasedacích místností
* Organizace firemních akcí 4-5x ročně ve spolupráci s dodavateli a marketingovým oddělením
Hofmann Wizard s.r.o. Import
Kontaktní osoba:
Marta Nesbitt
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství