Sales Manager pro Brno a okolí
Volná místa Brno Volná místa obchod a prodej Brno
Plat: 40000 - 70000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Brno, Jihomoravský
Vloženo dnes
Lokalita pracoviště: Brno, Jihomoravský
Vloženo dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
* Zkušenosti z personální společnosti nebo prodeje služeb (telco, pojišťovnictví apod.)* Vynikající komunikační a prezentační dovednosti
* Schopnost navrhovat a implementovat obchodní strategie
* Schopnost samostatně pracovat a dosahovat stanovených cílů
* Silný zákaznický přístup a schopnost budovat dlouhodobé vztahy
Nabízíme
* Motivační finanční ohodnocení s bonusy za splnění cílů* Mnoho benefitů - stravenky 130Kč, dotovaná jazyková výuka ve výši 80 %, auto i telefon k soukromým účelům, věrnostní odměny, narozeninový den volna, příspěvek na životní/penzijní pojištění, multisportkarta, příspěvek k životnímu jubileím, až 6 týdnů dovolené
* Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
* Pružnou pracovní dobu a možnost občasného home office
* Přátelský kolektiv a podporu od zkušeného týmu
Náplň práce
Hledáme dynamického a zkušeného Sales Managera pro Brno a okolí. Tvojí rolí bude stát se nejvyhledávanějším partnerem v oblasti HR v regionu. Budujeme síť pevných a dlouhodobých vztahů s firmami i profesionály. Pomáháme lidem najít práci snů a firmám vybudovat ty nejlepší týmy.Na této pozici budete zodpovědní za samostatnou obchodní činnost ve svěřené oblasti, budete se starat o potenciální zákazníky a neustále rozvíjet naše portfolio služeb. Budete spolunavrhovat obchodní strategii a dohlížet nad jejím dodržováním, abyste zajistili růst a úspěch v oblasti prodeje personálních služeb.
Vaším úkolem bude také vytvářet a sledovat nové obchodní příležitosti, přičemž se zaměříte na proaktivní přístup k rozšiřování naší klientely. Důležitou součástí bude i udržování dobrých vztahů se stávajícími a potenciálními zákazníky, abychom zajistili jejich dlouhodobou spokojenost a loajalitu.
Nutným zlem :-) je obchodní administrativa, tedy zapisování informací do CRM systému,, kde vaše organizační schopnosti a smysl pro detail přijdou vhod. Tato role je ideální pro někoho, kdo má zkušenosti z personální společnosti nebo z prodeje služeb jako telco, pojišťovnictví, a vynikající komunikační a prezentační dovednosti.
Hofmann Wizard s.r.o. Import
Kontaktní osoba:
Ludmila Polmová
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Řemeslné práce
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství