Koordinátor/ka servisu Praha

Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha

Plat: 35000 - 50000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno před 5 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Máme pro vás zajímavou pracovní příležitost v administrativě. Aktuálně hledáme kandidáty na pozic Koordinátorka servisu. Pokud si umíte zkoordinovat čas a hledáte různorodou práci, kde nebudete jen zadávat data do počítače, tak čtěte dál.

Aktuálně nabízíme volnou židli u nás v týmu, kde budete společně s kolegyněmi mít na starost hned několik činností. Potřebujeme člověka, který se postará o naše zakázky. Tvým úkolem bude hlídat servisní zakázky v našem interním systému, objednávat náhradní díly a komunikovat s dodavateli a servisními techniky.

Hledáme někoho, kdo svým zápalem a pracovitostí zapadne k nám do týmu. Ideálně pokud máte za sebou technické vzdělání nebo zkušenosti z výrobní firmy. Ale pokud zkušenosti dokážete nahradit zápalem, tak vás rádi uvidíme.


Co bude vašim úkolem?

• Budete koordinovat zakázky, které budete případně konzultovat se servisními techniky.
• Budete tvořit cenové nabídky dle zakázek – oblast automatických dveřních systémů.
• Budete také komunikovat s našimi dodavateli a objednávat náhradní díly.
• Budete mít na starost CZ a SK zakázky.
• Budete komunikovat napříč odděleními – účetní, obchodní.

Co očekáváme od vás?

• SŠ vzdělání s maturitou – technický směr VÝHODOU.
• Dobrá uživatelská znalost PC.
• Vstřícný a proaktivní přístup a do určité míry taky samostatnost.
• AJ – písemnou formou.
• Týmového hráče, který bude skvělou posilou k nám do týmu.

Co vám nabízíme?

• Poskytneme vám stabilní a přátelské prostředí.
• Pracovní mobil a notebook.
• 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní pojištění.
• Kancelář na Praze 5.


V případě zájmu o tuto pozici nám prosím zašlete svůj životopis s fotografií. My se s vámi spojíme ohledně dalšího postupu.



JOBSTART s.r.o.

Vodičkova 17
Praha 1
Česká republika

Kontaktní osoba:
Kateřina Pavlicová   +420 733 521 031