Asistent/ka | AJ | nastartuj svou kariéru Humpolec

Volná místa Humpolec Volná místa administrativa Humpolec

Plat: 40000 - 45000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Humpolec, Vysočina
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

- Min. SŠ vzdělání zakončené maturitou
- Zkušenost s administrativou a velmi dobrou znalost MS Office
- Perfektní znalost angličtiny, jak v písemné, tak ústní formě, min. B2!
- Rychlost psaní „všemi deseti“
- Organizační schopnosti, pečlivost, spolehlivost a schopnost pracovat samostatně
- Flexibilitu a odolnost vůči stresu

Nabízíme

- Práce v luxusním a moderním prostředí
- Zajímavé projekty, které ti přinesou cenné zkušenosti a znalosti
- Přímý kontakt s vedením společnosti a mezinárodními partnery
- Možnost učit se od zkušené kolegyně
- Bezplatné stravování formou obědů a pitný režim v rámci kanceláře
- Příspěvek na penzijní připojištění
- MultiSport karta
- Podpora dalšího vzdělávání
- Teambuildingy a další akce pro zaměstnance

Náplň práce

Asistent/ka – Výjimečná příležitost pro dynamické talenty s perfektní angličtinou!
Jsi skvělý v organizaci, umíš si poradit v náročných situacích a zároveň dokážeš efektivně pracovat pod tlakem? Máš chuť se rozvíjet v prostředí, kde se velké projekty stávají realitou? Pokud k tomu všemu hovoříš skvěle anglicky, možná právě na tebe čeká jedinečná šance!

Hledáme spolehlivého ASISTENTA nebo ASISTENTKU pro úspěšnou společnost s mezinárodním dosahem. Tahle práce je nejen výzva, ale i skvělá škola, kde se naučíš vše potřebné pro rozvoj své kariéry v businessu.

Budeš úzce spolupracovat se zkušenou kolegyní a postupně si osvojíš všechny potřebné dovednosti, které ti umožní samostatně řešit úkoly a zvládat každodenní výzvy. Připrav se na luxusní pracovní prostředí a zajímavé projekty :)

Čeká tě u nás velmi pestrá náplň práce:

- Zajišťování administrativní podpory – vyřizování e-mailů, komunikace v anglickém jazyce
- Plánování programu – organizace schůzek, rezervace hotelů a restaurací, zajišťování letenek, komunikace s piloty
- Komunikace napříč firmou i se zahraničními pobočkami, organizace úkolů a sledování termínů
- Podpora v oblasti business developmentu – příprava podkladů pro jednání, koordinace s místními týmy, práce s databázemi
- Zapojení do náboru nových zaměstnanců na manažerské pozice – komunikace s agenturami a kandidáty
- Ad hoc úkoly podle požadavků nadřízeného – překlady, rešerše, soukromé záležitosti


Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o.

Žižkova 1683/13
Jihlava
Česká republika

Kontaktní osoba:
Veronika Dobrovolná