Prodavačka / Back Office FE 25.000,-Kč - 30.000,-Kč Břeclav

Volná místa Břeclav Volná místa administrativa Břeclav

Plat: 25000 - 30000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Břeclav, Jihomoravský
Aktualizováno před 8 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

- charakter
- odbornost

Specifikace odbornosti:
- zodpovědný přístup
- preciznost, systematický a analytický přístup, schopnost dotahovat do konce, pečlivost, samostatnost
- praxi na prodejně min. 1 rok
- zkušenost se zpracováním objednávek
- zkušenost se zajišťováním expedice zboží, s přípravou dokumentace potřebné pro odbavování tuzemských dodávek zboží a s avizováním expedovaného zboží zákazníkům
- zkušenost s evidencí objednávek, vyhodnocováním podkladů a přípravou statistik a podkladů pro jednání se zákazníky
- zkušenost k komunikací se zákazníky, aktivním prodejem a s činnostmi, které souvisí s chodem prodejny
- vyučen (zaměření obchod, prodej)
- znalost práce na PC (MS Office, Excel, Word)
- ŘP sk. B

Nabízíme

- práci v inovativní, dynamicky rostoucí a rozvíjející se české společnosti
- možnost seberealizace, prostor pro uplatnění Vašich znalostí a dovedností
- firemní kulturu, která usiluje o neustálý rozvoj svých lidí a budování spolupráce napříč tým
- příležitost k dalšímu vzdělávání prostřednictvím vlastní Fosfa Univerzity
- možnost profesního rozvoje a kariérního růstu
- 5 týdnů dovolené
- firemní stravování
- firemní ubytování
- firemní školku pro Vaše děti (zaměstnanci 500,- Kč / měsíc, externisté 5000,- Kč / měsíc)
- odměna při pracovním jubileu
- odměny za Zlepšovací návrhy
- odměna člena Jednotky sboru dobrovolných hasičů
- odměna 20.000,- Kč za doporučení nového zaměstnance
- nástupní příspěvek 30.000,- Kč všem zaměstnancům, kteří nastoupí na pozici Trainee, Dělník, Operátor, Mechanik, Hasič
- generální partner olympijského týmu
- podpora sportu pro děti Fosfa Sport https://fosfasport.cz/
- generální partner Střední průmyslové školy Edvarda Beneše a obchodní akademie Břeclav

Náplň práce

- příjem a zpracování objednávek, řešení požadavků zákazníků, kompletní zpracování zakázek
- vedení efektivní obchodní komunikace se zákazníky o dodávkách zboží, zajišťováním expedice zboží a potvrzování dodávek zákazníkům
- péče o zákazníky, aktivní prodej zboží zákazníkům na podnikové prodejně, poskytování poradenství v oblasti prodávaného sortimentu
- další činnosti spojené s chodem podnikové prodejny, provádění pravidelných inventur, provádění 5S, činnosti spojené s uzávěrkou pokladny, zodpovědnost za finanční hotovost
- komunikace a odpovědi na dotazy zákazníků, včetně odpovědí na online dotazy
- poskytování administrativní podpory obchodnímu týmu, příprava podkladů, vyhodnocování spokojenosti zákazníků
- příprava propagačních předmětů pro obchodní jednání a zajišťování jejich odeslání zákazníkům
- pracovní doba prodejny je:
Po - Pá: 08:00 - 16:30
So - Ne: zavřeno


Fosfa a.s.

Hraniční 268/120, Poštorná
Břeclav
Česká republika

Kontaktní osoba:
Osobní oddělení