Odborný konzultant SW Kroměříž

Volná místa Kroměříž Volná místa administrativa Kroměříž

Plat: 40000 - 50000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Kroměříž, Zlínský
Aktualizováno před 11 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Jste komunikativní, analytický a umíte naslouchat zákazníkům? Rád byste měl/a flexibilní pracovní dobu nebo měl/a možnost mít Home office? Jestliže ano, tak jste náš člověk! :)
Pro našeho významného klienta, společnost z oblasti identifikačních systémů, hledáme vhodného kandidáta (m/ž) na pozici:

Odborný konzultant SW

Náplň práce:

• Před implementační analýzy zakázek a konzultace
• Implementace a zákaznické konfigurace SW produktů
• Aktivní hledání technických možností řešení zákaznických požadavků
• Práce v databázových aplikacích spravující docházku, webové aplikace
• Spolupráce na tvorbě cenových nabídek
• Poskytování technické podpory zákazníkům
• Evidence výkazů a zápis informací do informačního systému

Jak by měl vypadat Váš profil?

• Technické a analytické myšlení, přehled v IT oblasti
• Znalost databázového prostředí SQL
• Předchozí zkušenost na obdobné pozici, nebo případně Admin SW, správce sítě, konzultant technické podpory alespoň 2 roky
• Dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování
• Odpovědnost, spolehlivost, samostatnost a časovou flexibilitu
• Ochotu učit se novým věcem
• Znalost programování – výhodou
• Znalost prostředí Fast Report – výhodou
• Komunikativní angličtina – výhodou
• ŘP skup. B

Co Vám můžeme nabídnout?

• Zajímavou práci pro zákazníky zvučných jmen
• Zázemí tradičního výrobce s více než 28 lety zkušeností v oboru
• Pohodový pracovní tým s vysokou firemní kulturou
• Příjemné pracovní prostředí
• Motivující finanční ohodnocení
• Příspěvek na stravování
• Flexibilní pracovní doba (možnost 80 % Home office)
• Lokalita pracoviště – Okres Kroměříž

Pokud se nenacházíte v daném okrese/kraji, ale máte požadované zkušenosti, neváhejte nás kontaktovat. Díky možnosti částečné práce z domova (home office) je po zaučení možné dojíždět do kanceláře pouze 1x až 2x týdně (párkrát do měsíce).

V případě zájmu nám prosím zašlete svůj životopis (CV). Obratem se s Vámi spojíme a poskytneme Vám další informace o průběhu výběrového řízení.



JOBSTART s.r.o.

Vodičkova 17
Praha 1
Česká republika

Kontaktní osoba:
Andrea Bialá