Zákaznická podpora – business klienti Praha
Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha
Plat: 38000 - 45000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno před 12 dny
Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno před 12 dny
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Baví Tě komunikace, řešení dotazů, práce v administrativě, ale třeba i koordinace úkolů a jejich dotažení do zdárného cíle? Jsi samostatná/ý a motivuje Tě pomáhat řešit problémy B2Bči zákazníků? Rád/a se učíš a chtěl/a by si se dál zapojovat do dění ve firmě?Naším dlouholetým klientem je respektovaná společnost zabývající se oblastí financování a leasingu a momentálně pro ně obsazujeme pozici v jejich přátelském zákaznickým servisu.
*****ZÁKAZNICKÁ PODPORA – business klienti (dealerská síť)*****
Co můžeš od práce očekávat?
-Komunikace s vedoucími prodejů a prodejci v rámci dealerské sítě při uzavírání smluv.
-Schvalování smluv a poskytování rad při náročných rozhovorech s klienty.
-Tvorba individuálních kalkulací pro klienty.
-Spolupráce s regionálními manažery na rozvoji dealerské sítě.
-Pomoc prodejcům s uzavíráním smluv a schvalováním.
-Administrativní podpora týmu.
A co od Tebe očekává náš klient?
-Zkušenosti na obdobné pozici –, klientský servis, call centrum, administrativa
-Velkou výhodou je zkušenost z finančního, bankovního nebo pojišťovacího prostředí
-Dobře zvládáš nápor práce, umíš zůstat v klidu a dobře si nastavit priority
-Samostatnost, pracovitost, přátelskost, trpělivost
-Pokud mluvíš anglicky, je to super výhoda
A na co se můžeš těšit?
-Stabilní prostředí v nadnárodní společnost s rodinnou atmosférou, kde lidi pracují rádi (soudíme dle našich uchazečů, kteří nám dávají pozitivní zpětnou vazbu z různých oddělení)
-Firma se zajímá o rozvoj zaměstnanců a máš tak reálnou možnost nejenom zapojovat se do dalších firemních projektů, ale zároveň ve společnosti růst a dál se vyvíjet
-Přátelský a pohodový tým
-Možnost HOME OFFICE - 2 dny v týdnu
-A samozřejmě bohatý balíček benefitů – 5 týdnů dovolené, 5 sick days, stravenky 130Kč/den, výhodný zaměstnanecký leasing, výhodný mobilní tarif, roční příspěvek na sport nebo kulturu, cafeterie, Multisport, penzijní připojištění atd. atd.
-A také možná odměna za Tvůj pracovní výkon
-Pracoviště Praha 6 - přímo na metru
PZN. Pracovní doba je do 17-18:00 (střídání se v rámci týmu, možnost i homeoffice) a cca 1x za měsíc nebo dva je "pracovní" sobota Z DOMOVA - 9-13hod.
JOBSTART s.r.o.
Vodičkova 17Praha 1
Česká republika
Kontaktní osoba:
Veronika Shaw
+420 725 843 774
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství