Business development specialist Praha
Volná místa Praha Volná místa obchod a prodej Praha
Lokalita pracoviště:
Praha,
Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
CO OČEKÁVÁME:- SŠ/VŠ zdělání v oblasti elektro.
- Znalosti v oblasti elektro, které jsou důležité pro porozumění technickým aspektům našich produktů a služeb.
-Zkušenosti s obchodním zastoupením, prozákaznický přístup, v ideálním případě i znalost místního trhu.
- Schopnost vyjednávat, řešit obchodní problémy a navrhovat strategie pro zvýšení prodeje.
- Velmi dobré prezentační a komunikační dovednosti.
- Angličtinu alespoň na úrovni B1 (komunikace v rámci korporátu, tréninku, obcas s výrobnim závodem).
- Řidičský průkaz sk. B.
Pokud máte tyto dovednosti a hledáte nové výzvy, těšíme se na vaši odpověď.
Nabízíme
NABÍZÍME ŘADU VÝHOD, KTERÉ OCENÍTE NEJEN V PRACOVNÍM ŽIVOTĚ, ALE I MIMO NĚJ:- Uvědomujeme si, že vyvážený pracovní a soukromý život je klíčem k produktivitě, a proto nabízíme možnost pružné pracovní doby, home office, sick days, 25 dní dovolené.
- Chceme, abyste se u nás neustále rozvíjeli. Proto vám nabízíme širokou škálu interních i externích školení a kurzů.
- Vaše zdraví je pro nás důležité. Proto nabízíme příspěvek na regeneraci sil, na penzijní/životní pojištění.
- V neposlední řadě služební automobil i k soukromým účelům.
- Věříme, že spokojený tým je klíčem k úspěchu. Proto pořádáme pravidelné firemní akce a teambuildingy.
- Kromě zajímavé mzdy (fix + 30% bonus z rocniho příjmu) vám také nabízíme stravenky.
Přidejte se k nám a využijte všechny tyto výhody. Těšíme se na vás!
Náplň práce
Hledáme specialistu/ku na rozvoj obchodu pro Prahu a Středočeský kraj, který/á se připojí k týmu našeho klienta, společnost zabývající se inteligentním řízením energie . Jste komunikativní, máte obchodního ducha a technické znalosti v oblasti elektro či IT? Pak je tato pozice právě pro vás...Jako Business development specialist budete mít na starosti rozvoj nových zákazníků v oblati datových center, 3 fázových UPS, SW/digitálních řeření a dalších technologií .
DÁLE BUDETE ZODPOVĚDNÍ ZA:
- budování a udržování silných obchodních vztahů s našimi stávajícími klienty,
- prezentaci nových produktů zákazníkům,
- obchodní jednání, přípravu smluv, cenové kalkulace,
- pravidelný reporting obchodních výsledků.
HR Direct s.r.o.
Čechova 407Bakov nad Jizerou
Česká republika
Kontaktní osoba:
Marcela Bočková
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Řemeslné práce
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství