Business development specialist Praha

Volná místa Praha Volná místa obchod a prodej Praha

Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

CO OČEKÁVÁME:
- SŠ/VŠ zdělání v oblasti elektro.
- Znalosti v oblasti elektro, které jsou důležité pro porozumění technickým aspektům našich produktů a služeb.
-Zkušenosti s obchodním zastoupením, prozákaznický přístup, v ideálním případě i znalost místního trhu.
- Schopnost vyjednávat, řešit obchodní problémy a navrhovat strategie pro zvýšení prodeje.
- Velmi dobré prezentační a komunikační dovednosti.
- Angličtinu alespoň na úrovni B1 (komunikace v rámci korporátu, tréninku, obcas s výrobnim závodem).
- Řidičský průkaz sk. B.

Pokud máte tyto dovednosti a hledáte nové výzvy, těšíme se na vaši odpověď.

Nabízíme

NABÍZÍME ŘADU VÝHOD, KTERÉ OCENÍTE NEJEN V PRACOVNÍM ŽIVOTĚ, ALE I MIMO NĚJ:
- Uvědomujeme si, že vyvážený pracovní a soukromý život je klíčem k produktivitě, a proto nabízíme možnost pružné pracovní doby, home office, sick days, 25 dní dovolené.
- Chceme, abyste se u nás neustále rozvíjeli. Proto vám nabízíme širokou škálu interních i externích školení a kurzů.
- Vaše zdraví je pro nás důležité. Proto nabízíme příspěvek na regeneraci sil, na penzijní/životní pojištění.
- V neposlední řadě služební automobil i k soukromým účelům.
- Věříme, že spokojený tým je klíčem k úspěchu. Proto pořádáme pravidelné firemní akce a teambuildingy.
- Kromě zajímavé mzdy (fix + 30% bonus z rocniho příjmu) vám také nabízíme stravenky.

Přidejte se k nám a využijte všechny tyto výhody. Těšíme se na vás!

Náplň práce

Hledáme specialistu/ku na rozvoj obchodu pro Prahu a Středočeský kraj, který/á se připojí k týmu našeho klienta, společnost zabývající se inteligentním řízením energie . Jste komunikativní, máte obchodního ducha a technické znalosti v oblasti elektro či IT? Pak je tato pozice právě pro vás...

Jako Business development specialist budete mít na starosti rozvoj nových  zákazníků v oblati datových center, 3 fázových UPS, SW/digitálních řeření a dalších technologií .

DÁLE BUDETE ZODPOVĚDNÍ ZA:
- budování a udržování silných obchodních vztahů s našimi stávajícími klienty,
- prezentaci nových produktů zákazníkům,
- obchodní jednání, přípravu smluv, cenové kalkulace,
- pravidelný reporting obchodních výsledků.


HR Direct s.r.o.

Čechova 407
Bakov nad Jizerou
Česká republika

Kontaktní osoba:
Marcela Bočková