Personalista, mzdová účetní Hlučín
Volná místa Hlučín Volná místa HlučínPlat: 23390 - 34370 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Celní, Hlučín, Moravskoslezský
Aktualizováno před 14 dny
Společnost Fontána, příspěvková organizace hledá vhodného kandidáta na pozici Personalista, mzdová účetní.
Popis pracovní pozice
*KO: Salingerová Eva, tel.: 739 063 322, e-mail: personalista@fontana-po.cz nebo osobně na: Celní 409/3, Hlučín PO - PÁ od 6:00 do 14:30 h.
Pracovní doba: týdenní pracovní doba s pružně rozvrženou pracovní dobou (tj. průměrně 40 hodin týdně)
Platové zařazení:
- 10. platová třída (stupeň dle praxe - od 23.390,- do 34.370,- Kč)
- osobní příplatek po uplynutí zkušební doby
Pracovní poměr:
- plný úvazek na dobu určitou jednoho roku s možností prodloužení na dobu neurčitou
- zkušební doba 3 měsíců
- nástup dle dohody nebo nejpozději 1. 8. 2024
Charakteristika vykonávané práce: samostatné zajišťování mzdové účetní agendy a komplexní koordinace personální správy v organizaci.
Pracovní náplň:
- komplexní koordinace personální správy v organizaci s rozsáhlou kvalifikační a profesní strukturou, vertikálním a horizontálním organizačním členěním
- vedení personální evidence, příprava a kompletace pracovněprávní a zaměstnanecké dokumentace, vyřizování pracovněprávních vztahů zaměstnanců, zajišťování a kontrola pracovněprávních předpisů a předpisů z oblasti zaměstnanosti, sociálního zabezpečení apod.
- zodpovídá za agendu důchodového zabezpečení apod.
- kompletní vedení mzdové agendy včetně odvodů, srážek, exekucí, včetně mzdových listů
- zpracování všech povinných hlášení, výkazů a různých rozborů z oblasti mzdové agendy
- zpracování ročního zúčtování daní
Kvalifikační požadavky:
- SŠ/VŚ ekonomického směru
- Znalost současné mzdové legislativy a souvisejících předpisů
Požadujeme:
- občanská a trestní bezúhonnost
- samostatnost, pečlivost, dobré komunikační schopnosti
- úctu a respekt k lidem s postižením
- týmovou spolupráci
" loajalitu vůči zaměstnavateli
" ochotu vzdělávat se
Přihláška musí obsahovat: přesné označení výběrového řízení, jméno a příjmení uchazeče, datum a místo narození, místo trvalého pobytu, kontaktní adresu pokud není shodná, telefonické a e-mailové spojení, datum a podpis.
K přihlášce uchazeč/ka připojí: profesní životopis včetně údajů o odborných znalostech, dovednostech, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (lze nahradit čestným prohlášením a doložit až dodatečně), výpis z rejstříku trestu ne starší než 3 měsíce (lze nahradit čestným prohlášením a doložit až dodatečně), podepsané prohlášení uchazeče v následujícím znění: " V souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 obecného nařízení o ochraně osobních údajů, dávám tímto souhlas se zpracováním osobních údajů za účelem výběrového řízení. Tento souhlas poskytuji na dobu určitou, nejdéle však na dobu 6 měsíců od ukončení výběrového řízení.." Jméno, příjmení, datum narození a vlastnoruční podpis.
Způsob a místo podání přihlášky:
- poštou, e-mailem (personalista@fontana-po.cz) nebo osobně na adrese Fontána, p.o., Celní 409/3, 748 01 Hlučín (kancelář mzdové účetní-personalistky). na obálku uveďte "Neotevírat, výběrové řízení - Personalista, mzdová účetní"
Lhůta pro podání přihlášek: 21. května 2024 do 12.00 hod. Přihlášky doručené po stanovené lhůtě nebudou zařazeny do výběrového řízení.
Harmonogram výběru uchazeče:
1. kolo - hodnocení písemných nabídek hodnotící komisí
2. kolo - osobní pohovory s vybranými uchazeči dne 23. května 2024 (případně dle domluvy i v jiný den)
O postupu do 2. kola výběrového řízení budou informováni pouze vybraní uchazeči, a to telefonickou nebo elektronickou formou. Pokud nebude v přihlášce vyžádáno vrácení osobních materiálů, budou ihned po skončení výběrového řízení skartovány.
Bližší informace: Ing. Andrea Jelínková, tel.: 736
Zaměstnanecké výhody: zvýhodněné stravování v jídelně org, přísp. na stravování při výkonu zaměstnání, přísp. FKSP na kulturní a sportovní vyžití, vzdělávání dle potřeb org a zaměstnance, využívání zvýhodněných služeb mobilního operátora (hlasové služby, datové tarify) pro sebe a rodinné příslušníky, čerpání dovolené v délce 240 hodin, sick day.
Našli jsme podobné nabídky práce
Účetní - senior
Požadujeme • SŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického směru
• orientaci v daňové a účetní problematice (znalost aktuální legislativy)
• pracovat samostatně, přesně a pečlivě, mít zodpovědný přístup k práci
Výhodou:
• znalost účetního programu...
Aktualizováno před 10 dny
Skladová účetní
Požadujeme • Minimálně středoškolské vzdělání
• Praxe na obdobné pozici výhodou
• Znalost práce na PC, MS Office - výhodou
• Zodpovědnost, spolehlivost, důslednost Nabízíme • Práce na HPP
• Pracovní doba Po – Pá 6-14:30 hod
• Měsíční mzda ...
Aktualizováno dnes
Účetní s flexibilní pracovní dobou ⌚
Požadujeme Co má tedy být Vaše "MÁ DÁTI"?
* SŠ s maturitou (ekonomický obor výhodou)
* Praxe alespoň v části agendy
* AJ na úrovni alespoň B1
* Schopnost pracovat s MS Excel
* Komunikativnost, týmovost Nabízíme A co bude naše "DAL"?
...
Aktualizováno dnes
Stavbyvedoucí
Požadujeme Pro našeho klienta, společnost zabývající se komplexními stavebními činnostmi, hledáme vhodné kandidáty na pozici Stavbyvedoucího.
NÁPLŇ PRÁCE:
* Zodpovědnost za komplexní řízení stavby
* Koordinace všech účastníků stavby
*...
Aktualizováno dnes
Dělní/ce, operátor/ka ve výrobě
Požadujeme základní vzdělání,
vhodné pro absolventy
manuální zručnost, samostatnost Nabízíme Mzda cca 20 000,- – 25 000,- hrubého
prémie dle výkonu a kvality práce
příplatky za směny nad rámec zákoníku práce
25 dnů dovolené
příspěvek na...
Aktualizováno před 4 dny
Šička konfekce - Bolatice
Požadujeme dobrý zdravotní stav (riziko hluku, karpální tunely)
vhodné pro absolventy - zaučíme !!
manuální zručnost, trpělivost, samostatnost a chuť pracovat Nabízíme Mzda cca od 19 000,- do 23 000,- hrubého
prémie dle výkonu a kvality...
Aktualizováno dnes
Fontána, příspěvková organizace
Kontaktní osoba:
Eva Salingerová
739 063 322
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Řemeslné práce
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství