Assistance center teamleader Praha

Volná místa Praha Volná místa Praha

Inzerát z úřadu práce (28890080749)
Plat: 50000 - 55000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Křižíkova, Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno před 9 měsíci

Společnost Euro-Center Prague, s.r.o. hledá vhodného kandidáta na pozici Assistance center teamleader.

Popis pracovní pozice

Fisherová Jitka, tel.: HR.Prague@euro-center.com

V současné době hledáme anglicky a německy mluvící osoby, které by posílily náš pražský tým:

I. ÚČEL PRÁCE:
Hlavní zodpovědnost za organizaci každodenní práce všech koordinátorů asistenčních služeb a koordinaci založenou na hluboké znalosti asistenčních postupů a porozumění potřebám zákazníků.

II. HLAVNÍ ODPOVĚDNOSTI:
Mezi hlavní povinnosti patří mimo jiné následující:
- Vyřizování případů zaměřených na složité případy, avšak neomezené na ně
- Vedení týmů ve službě s cílem zajistit bezproblémové vyřizování případů koordinátory pomoci po technické i provozní stránce.
- Kontrola dodržování dohod o úrovni služeb (SLA) v reálném čase.
- školení koordinátorů pomoci
- Podpora a kontrola využívání SOP
- Včasné upozorňování nadřízených v případě problémů s dostatečným pokrytím směny
- V koordinaci s nadřízenými jim pomáhat s celkovou kontrolou případů a zajišťovat nejlepší možná provozní a finanční řešení.
- V koordinaci s nadřízenými zajišťovat efektivitu a správnou práci koordinátorů pomoci v operačním systému Globo v reálném čase.
- Provádět pravidelné předávání probíhajících případů mezi směnami
- Kontrola pojistného krytí a celkových nákladů na případy se zaměřením na případy s vysokými náklady a jejich eskalace nadřízeným a vedoucímu asistenčního centra (AC).
- Pečlivý dohled nad potřebami a problémy koordinátorů. Eskalace závažných problémů zaměstnanců nadřízeným a vedoucímu asistenčního centra (AC).
- Rychlé odhalení a eskalace jakýchkoli závažných provozních problémů nadřízeným a manažerovi AC.
- Rychlá eskalace stížností vedoucímu a oddělení QA.
- Podpora supervizorů při vyšetřování stížností, pokud je to nutné.
- Účast na pravidelných hodnoceních výkonu a poskytování zpětné vazby z těchto hodnocení koordinátorovi asistenčních služeb na žádost vedoucího.
- Podpora supervizora v procesu školení nových zaměstnanců, sezónních školení a seminářů.
- Rozvíjení týmového ducha a dobré pracovní atmosféry
- Na žádost nadřízeného a vedení AC/EC vykonávat další funkce související s činností asistenčního centra.

III. PROFIL POZICE:
Vzdělání / znalosti a zkušenosti:
- Vzdělání: bakalářský titul nebo osvědčení o vysokoškolském vzdělání.
- Alespoň dva roky na pozici koordinátora asistenčních služeb a staršího koordinátora asistenčních služeb.
Jazykové znalosti:
- rodilý mluvčí, dvojjazyčná nebo vysoce pokročilá angličtina
- rodilý mluvčí, dvojjazyčná nebo vysoce pokročilá němčina
- žádoucí třetí jazyk
Další dovednosti a vlastnosti požadované pro tuto pozici
- počítačová gramotnost
- vedení
- schopnost analýzy
- pacifikační, koordinační a organizační schopnosti
- řešení konfliktů
- dobrá práce pod tlakem
- silné interpersonální dovednosti
- rozhodování

Co nabízíme:
" Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě
" Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích
" Velmi zajímavá a různorodá práce
" Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how
" Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!)
" Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí)
" Možnost Home Office
Chcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (https://www.euro-center.com/#callUs).


Našli jsme podobné nabídky práce

Kuchař/Zástupce šéfkuchaře - ranní směny volné víkendy (Karlín)

Požadujeme Rosteme a chystáme se na velké věci. U nás najdou příležitost osobnosti se zájmem o poctivou gastronomii. Naše dlouhodobá vize gastronomie je spokojenost a radost z řemesla profesionálně a za jasných podmínek. Nabízíme Jsme vždy...
Aktualizováno před 7 dny

PERFECT CANTEEN s.r.o.
Praha
40000 - 55000 Kč za měsíc

Pokladní ve firemní restauraci Praha západ

Požadujeme Jak si vás představujeme? Moc rádi vás vše zaučíme, zkušenost s prací na pokladně je výhodou, ale není podmínkou. U nás najdou příležitost lidé zodpovědní, pečliví a profesionální. Podmínkou je váš úsměv na tváři a výhodou je chuť...
Aktualizováno před 13 dny

PERFECT CANTEEN s.r.o.
Praha

Technický pracovník, admin.finan.plánu oprav dálnic (47-2024)

Požadujeme VŠ vzdělání ekonomického směru Základní orientaci v technické oblasti dopravních staveb Pozice je vhodná pro absolventy. Trestní bezúhonnost. Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič). Samostatnost, pečlivost, ochota doplňovat své...
Aktualizováno před 4 dny

Investiční referent, příprava staveb (48-2024)

Požadujeme • Absolvent vysoké školy nebo střední školy s technickým zaměřením (výhodou minimálně 5 let praxe) - ideální pro absolventy dopravních a stavebních fakult • Zkušenost s investiční přípravou nebo s přípravou lineárních staveb je...
Aktualizováno před 7 dny

Projektant / ka, pozemní stavby, AutoCAD, Praha.

Požadujeme Pro svého zákazníka, menší projektovou kancelář / cca 20 kolegů a kolegyň /, hledám vhodného kandidáta na pozici: Projektant / Projektantka v AutoCAD, Praha. Menší projekční společnost. Prostředí víc než nadstandardní shody,...
Aktualizováno před 4 dny

Svářeč CO2

Požadujeme - zkoušky CO2 - praxi na materiálech tl. nad 5mm - znalost čtení výkresové dokumentace - praxe ve strojírenství Nabízíme - motivující platové ohodnocení - zázemí silného mezinárodního koncernu - příspěvek na stravování - roční...
Aktualizováno před 14 dny



Euro-Center Prague, s.r.o.

Kontaktní osoba:
Jitka Fisherová   HR.Prague@euro-center.com