Asistent / asistentka do odd. nákupu České Budějovice

Volná místa České Budějovice Volná místa administrativa České Budějovice

Lokalita pracoviště: České Budějovice, Jihočeský
Vloženo před 17 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

• SŠ/VOŠ - ekonomického nebo technického směru (je výhodou, není však podmínkou)
• pokročilá znalost práce s MS Office - Word/Excel
• znalost AJ na komunikativní úrovni
• ŘP sk. B
• komunikativnost, samostatnost a spolehlivost
• ochota učit se novým věcem

Výhodou:
• technické znalosti z oblasti stavebnictví

Nabízíme

• práci v přátelském a férovém kolektivu = jsme tým
• zaškolení, odborný dohled
• adekvátní ohodnocení, 13. plat
• flexibilní pracovní doba
• nápoje na pracovišti na účet firmy
• možnost zapojení do kurzů AJ
• výhodné telefonní tarify i pro rodinné příslušníky
• společné firemní akce a teambuildingy, sportovní akce

Místo práce: České Budějovice

Termín nástupu: ihned / dle dohody

V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš strukturovaný životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: r.ticha@a8000.cz.

Na tuto pracovní pozici, můžete reagovat pouze do 29. 5. 2024. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Náplň práce

A8000 s.r.o.

Jsme společnost, která patří již po více než tři dekády mezi přední česká architektonická studia. Specializujeme se na projekty různého rozsahu a funkčnosti jak v Česku, tak i v zahraničí.

Více informací o společnosti naleznete na www.a8000.cz

Náplň práce:
• spolupráce s managerem nákupu
• komunikace se subdodavateli, uzavírání objednávek
• zajišťování administrativní podpory nákupního oddělení a mnoho dalších zajímavých úkolů



JOBSYSTEM s.r.o.

Lucemburská 2136/16
18600 Praha 3
Česká republika

Kontaktní osoba:
Personální asistentka   +420 721 280 719